Reklamacje i zwroty

  1. KINGPLAST.WAW.PLzgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o       odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, dopuszcza możliwość odstąpienia przez Kupującego od umowy bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie 10 dni od otrzymania towaru, z zastrzeżeniem poniższych warunków.
  1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje zgodnie z art. 10 ust. 3 pkt 4 ww. ustawy w wypadkach świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu, do takich towarów należą m.in. produkty wykonane na indywidualne zamówienie klienta w szczególności wszystkie drzwi WYKONYWANE na zamówienie. W takim przypadku nie ma również możliwości zmiany specyfikacji zamówienia (pod warunkiem że ich produkcja nie jest już w trakcie) oraz rezygnacji z zamówienia w trakcie jego realizacji.
  1. W przypadku rezygnacji z zamówienia w trakcje jego realizacji klient ponosi pełen koszt wartości zamówienia , wedle ustaleń zawartych w umowie.
  1. Towary, co do których przysługuje prawo zwrotu muszą być w stanie niepogorszonym, nie mogą nosić śladów eksploatacji, muszą zawierać wszystkie elementy z którymi zostały dostarczone, a w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie.
  2. Klient zobowiązany jest zgłosić zamiar zwrotu towaru emailem na adres kontakt kingplast1@tlen.plTowar musi być odesłany do Sprzedającego na koszt Kupującego. Od zwracanej kwoty zostaną odjęte również koszty dostawy produktu do Kupującego. Kupujący wraz z towarem obowiązany jest dostarczyć kopie faktury lub paragonu, informacje o tym, że produkt jest odesłany z uwagi na odstąpienie od umowy oraz podać dokładne dane i numer konta do realizacji przelewu.
  1. Procedura powyższa nie dotyczy produktów wadliwych, gdzie zastosowanie znajduje procedura reklamacji.
  2. Po doręczeniu zwracanego towaru Sprzedającemu następuje procedura weryfikująca: weryfikacja zgodności zawartości przesyłki z dokumentem sprzedaży, sprawdzenie stanu opakowania, stanu towaru. Jeśli któryś z warunków nie jest spełniony towar jest odsyłany do Kupującego na jego koszt oraz zostaje sporządzony dokument korygujący (faktura korygująca VAT lub paragon korygujący) który zostaje wysłany do Kupującego. Nabywca ma obowiązek odesłania lub dostarczenia podpisanego czytelnie dokumentu korygującego do kingplas.waw.pl
  1. Jeśli towar i dokumenty spełniają warunki uprawniające do jego zwrotu Sprzedający dokonuje zwrotu ceny w terminie 14 dni od daty dostarczenia zwracanego towaru dokingplast.waw.pl